مشخصات و امکانات گوشی گلکسی A80 سامسونگ با دوربین چرخشی

 

مروری بر مشخصات و امکانات گوشی گلکسی A80 سامسونگ با دوربین چرخشی

هفته گذشته، شرکت سامسونگ از آخرین و جدیدترین تلفن همراه هوشمند سری Galaxy خود رونمایی نمود. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر زمان عرضه و مشخصات، دوربین چرخشی و قیمت گوشی گلکسی A80 سامسونگ که با نام  گلکسی A90 نیز شناخته می‌شود.

 

کاربران امروزه تمایل دارند تا با تصویربرداری  لحظه‎ای از اتفاقات زندگی خود، آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. گوشی گلکسی A80 سامسونگ نیز متناسب با همین نیاز، مجموعه‌‏ای از نوآوری‏های جدیدی مانند شامل نمایشگر تمام صفحه، اولین دوربین چرخشی سامسونگ و باتری هوشمند را در خود جای داده است.

گوشی گلکسی A80 سامسونگ

در ادامه مروری خواهیم داشت بر قابلیت ها امکانات، دوربین و قیمت جدیدترین گوشی موبایل شرکت سامسونگ در بخش‌های مختلفکه با طراحی جذاب، صفحه نمایش و رنگ بندی مختلف توجه طرفداران این برند موفق را به خود جلب خواهد کرد:

دوربین چرخشی ثبت جهان به شکل واقعی است

به عنوان اولین گوشی چرخشی سامسونگ، گلکسی A80 به کاربران امکان می‌دهد تا جهان اطراف خود را ثبت کنند. وقتی حالت سلفی را در گوشی خود انتخاب کنید، سه دوربین اصلی گوشی بطور خودکار از پشت گوشی بالا آمده و می‏چرخند. این مکانیزم نوآورانه باعث می‏شود تجربه‎ای بی‏سابقه از گرفتن عکس‎های سلفی با همان کیفیت دوربین چرخشی سه‏ گانه اصلی داشته باشید.

دوربین چرخشی ۴۸ مگاپیکسلی 

دوربین چرخشی ۴۸ مگاپیکسلی این گوشی می‏تواند در هر زمانی از شب یا روز عکس‎هایی کاملا شفاف بگیرد. لنز تشخیص عمق سه بعدی دوربین گوشی گلکسی A80 سامسونگ می‌تواند با اندازه گیری عمق اشیا در حالت Live Focus فیلمبرداری کند. وجود لنز فوق عریض هم به شما امکان می‏دهد کل صحنه‏ای را که با چشم خودتان می‏بینید در یک عکس ذخیره کنید. حالت Super Steady برای فیلمبرداری در زمان حرکت به کمک شما آمده و با جلوگیری از لرزش دست، امکان گرفتن فیلم‎هایی بسیار پرهیجان را فراهم می‏کند. قابلیت‎های هوشمند دیگر مانند ارتقای کیفیت عکس (Scene Optimizer) با امکان شناسایی ۳۰ صحنه، و یا تشخیص نقص (Flaw Detection) نیز بصورت خودکار و قبل از گرفتن عکس در بالا بردن کیفیت آن به شما کمک می‌کنند.

صفحه نمایش : تجربه تماشای تصاویر فراگیر

با توجه به چرخشی بودن دوربین‏های اصلی پشتی، حالا در گاین گوشی هوشمند جدید در واقع اولین نسخه از نمایشگر جدید New Infinity بکار رفته است. این صفحه با اندازه ۶.۷ اینچ و کیفیت FHD+ Super AMOLED، تصاویر را با جزییاتی کامل پخش کرده و تجربه‏ای کاملا فراگیر را از هر بازی، عکس یا فیلمی در اختیار شما می‏گذارد. قابلیت Dolby Atmos در گلکسی A80 صدایی بصورت ۳۶۰ درجه را در زمان استفاده از هدفون یا اسپیکرهای بلوتوثی به گوش شما می‎رساند.

 

باتری : ارتباطی طولانی‏‌تر

باتری ۳۷۰۰ میلی ‏آمپری تعبیه شده در این تلفن هوشمند جدید با امکان شارژ سریع ۲۵ وات، می‌تواند مدت بیشتری گوشی شما را روشن نگه داشته و در عین حال بسیار سریع‏تر هم شارژ و آماده استفاده مجدد می‏شود. باتری این گوشی، هوشمند بوده و به مرور عادات روزانه شما و اپلیکیشن‏های مورد استفاده را آموخته و مصرف انرژی گوشی را بهینه می‏کند. وجود حالت Adaptive Saving Mode هم به کاربر اطمینان می‏دهد که باتری در بهینه‏‌ترین حالت مصرف قرار دارد.

 

منتظر مقالات بعدی ما باشید


niketablighat.ir گوشی ,دوربین ,چرخشی ,گلکسی ,سامسونگ ,هوشمند ,دوربین چرخشی ,گوشی گلکسی ,هوشمند جدید ,صفحه نمایش ,مروری خواهیم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی فلزیاب کاوش آموزش پرورش بلدرچین سایت خرید اینترنتی امیر دشت و دمن نمایندگی خدمات محصولات شارپ در اصفهان پرتال جامع دنیز فان کردفیلم |kurdfilm دانلود اهنگ الکترونیک ترنس هاوس داب استپ فول آلبوم | djcenter